آموزش رایگان زبان عربی از منزل

آموزش رایگان زبان عربی از منزل
در این پست می‌خوانید:

یادگیری مکالمه عربی کمی به زمان نیاز دارد، اگر شاغل یا خانه دار هستید امروز خواهیم گفت چگونه از منزل آموزش رایگان زبان عربی ببینید.

به احتمال زیاد شما نیز صبح تا بعد از ظهر در اداره، مدرسه، دانشگاه و محل کار و تحصیل خود به سر می‌برید و فرصت رفتن به کلاس زبان عربی ندارید؛ مشکلی نیست امروز با یک روش خوب می‌توانید تهدید را به فرصت تبدیل کنید.

فرض بگیرید شما قصد دارید بدون اینکه از منزل خارج شوید، در داخل خانه یادگیری لهجه سوری و لبنانی (لهجه شامی) را آغاز کنید. برای شروع این کار باید حساب شده عمل کنید؛ یعنی مثلا وقتی سطح مبتدی هستید از روز اول نباید دنبال کلمات قلمبه و سلمبه لهجه سوری و لبنانی باشید.

آموزش زبان عربی از پایه

یک بنای محکم به پایه نیاز دارد. هیچ بنایی خانه را از طبقه آخر با پایین نمی‌سازد یا اصلا چنین کاری ممکن نیست. شما هم برای شروع آموزش زبان عربی به لهجه سوری و لبنانی نیاز به این دارید که همه چیز را از پایه و سطح مناسبتان شروع کنید.

پس اگر توانایی آموزش عربی به صورت خودآموز را دارید یک کتاب آموزشی لهجه شامی خریداری کرده و از صفحه اول آن شروع به مطالعه کنید. ببینید لهجه شامی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؛ شناخت این ویژگی‌ها به یادگیری عربی به این لهجه زیبا کمک بزرگی می‌کند.

اما اگر با مطالعه کتاب آموزشی کم کم دچار سردرگمی شدید، بهترین راه این است که ابتدا در یک دوره آموزش عربی به لهجه سوری، لبنانی (لهجه شامی) شرکت کنید.

تمرین کردن؛ تنها راه آموزش عربی

اگر در یک دوره آموزش عربی آنلاین لهجه شامی شرکت کردید، نباید تصور کنید صرف آنلاین شدن در یک ساعت خاص و گوش دادن به تدریس استاد به مهارت مکالمه رسیده‌اید.

اصلی‌ترین بخش شرکت در دوره آموزش عربی، حل کردن منظم تمرینات و تمرین روزانه مکالمه عربی است. تمرینات را آنطور که استاد می‌گوید حل کرده و صبور باشید و فقط به تمرین صحیح فکر کنید.

تمرین نکردن مثل آن است که در باشگاه بدنسازی ثبت نام کنید و بهترین مکمل‌های بدنسازی را خورده و در باشگاه دراز بکشید و به اندام خودتان خیره شوید تا خوش فرم شوند.

آموزش رایگان زبان عربی با فیلم و سریال عربی

انتظار نداشته باشید بعد از پایان دوره آموزش لهجه سوری و لبنانی به راحتی فیلم ببینید و همه چیز را متوجه شوید. حالا که به پایه و اصول لهجه سوری و لبنانی تسلط پیدا کرده‌اید، لازم است مهارت شنیداری خود را با مشاهده فیلم عربی تقویت کنید.

فراموش نکنید شما فیلم عربی را برای یادگیری مکالمه عربی یاد می‌گیرید و لزومی ندارد یک سریال چند قسمتی را تا آخر تماشا کنید.مثلا یک قسمت از فیلم سوری یا لبنانی را دانلود کنید و یک دفتر و خودکار همراه داشته باشید و جملاتی که به نظرتان کاربردی است را یادداشت کرده و تلفظ آن را با صوت بلند تمرین کنید.

سعی کنید جملات کوتاه و کاربردی انتخاب کنید تا بتوانید در زندگی روزمره هم از آن‌ها استفاده کنید.

اگر پیدا کردن این فیلم‌ها و انجام این کارها برایتان سخت است، پیشنهاد می‌کنیم پیج اینستاگرام سایت عربیفا را دنبال کرده و از کلیپ‌های عربی آن استفاده کنید.

برای عضویت در پیج اینستاگرام آموزش زبان عربی به لهجه سوری و لبنانی (لهجه شامی) روی لینک زیر کلیک کنید.

کلیپ‌های عربی این پیج اینستاگرام با زیرنویس عربی و ترجمه اختصاصی است و برای یادگیری زبان عربی به لهجه سوری و لبنانی بسیار کاربردی است.

همچنین در طول هفته آموزش‌های رایگان در استوری پیج سایت عربیفا را از دست ندهید. محور این استوری‌ها آموزش زبان عربی با فیلم عربی است که در نهایت به تقویت مهارت شنیداری و یادگیری کاربردی مکالمه عربی ختم خواهد شد.

اما باید توجه کنید آموزش‌ها را در یک دفترچه یادداشت کرده و از آن‌ها استفاده کنید تا به پیشرفت مطلوب در مکالمه عربی برسید.

تمرین مکالمه با پارتنر عربی

سعی کنید یک پارتنر عربی نیز برای خود پیدا کنید و منظم با او تمرین کنید. اما اگر پارتنر پیدا نکردید مشکلی نیست؛ کارهای روزمره خود را به زبان عربی بگویید و اگر مشکلی داشتید از یک متخصص سؤال کنید.

در هر صورت تمرین کردن نباید متوقف شود و این گونه حتما به نتیجه ایده آل خود که مکالمه عربی است خواهید رسید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین رتبه: 5 / 5. تعداد رأی: 13

دیدگاه‌ها ۱
ارسال دیدگاه جدید