پیج اینستاگرام آموزش عربی به لهجه شامی (سوری و لبنانی)

پیج اینستاگرام آموزش عربی به لهجه شامی (سوری و لبنانی)

پیج اینستاگرام آموزش عربی به لهجه شامی (سوری، لبنانی، اردنی و فلسطینی) یکی از بهترین پیج های آموزش مکالمه عربی است که در ادامه لینک آن را مشاهده می کنید.

با توسعه یافتن شبکه های اجتماعی پیج های اینستاگرامی اهمیت خاصی برای یادگیری مکالمه عربی پیدا کرده اند.

مختصری درباره لهجه شامی

لهجه شامی خانواده بزرگی است که لهجه سوری، لهجه لبنانی، اردنی و فلسطینی را در بر می گیرد. البته هر کدام از این کشورها (سوریه، لبنان، اردن و فلسطین) رشته خاص خود را دارند اما تفاوت خیلی کمی در حدود 5 درصد این لهجه ها را از هم متمایز می کند و مشکلی در مکالمه شما ایجاد نمی کند.

با یادگیری لهجه شامی می توانید به راحتی در کشورهای سوریه، لبنان، اردن و فلسطین مکالمه عربی داشته باشید. حتی با کمی تلاش و خلاقیت می توانید در سایر کشورهای عربی خلیجی، عراقی و … نیز به زبان عربی مکالمه کنید.

پیج اینستاگرام لهجه شامی

پیج اینستاگرام آموزش عربی به لهجه شامی (سوری و لبنانی) در زمینه آموزش اصطلاحات روزنامه و مجلات عربی، آموزش لهجه شامی (سوری و لبنانی)، تدریس خصوصی مکالمه عربی و ارائه کاربردی ترین محتواها در زمینه آموزش زبان عربی جزء محبوب ترین پیج های زبان عربی در اینستاگرام است.

اطلاع رسانی برگزاری دوره های آنلاین آموزش مکالمه عربی به لهجه شامی در این پیج اینستاگرام انجام می شود و تاکنون دوره های آنلاین عدیدی برگزار شده است.

کلاس های آموزش لهجه شامی به صورت آنلاین و در سامانه ایرانی اسکای روم برگزار می شود. هزینه این کلاس ها همواره با تخفیف های ویژه بوده و مناسب بودجه شما خواهد بود.

این پیج توسط دانش آموخته زبان و ادبیات عربی و کارشناس ارشد مترجمی عربی از دانشگاه تهران مدیریت می شود.

عضویت در پیج اینستاگرام آموزش عربی به لهجه شامی

برای عضویت در پیج اینستاگرام آموزش عربی به لهجه شامی (سوری و لبنانی) روی لینک زیر کلیک کنید؛ همچنین می توانید با اسکن کد زیر در پیج اینستاگرام ما عضو شوید و از مطالب آن استفاده کنید.

https://www.instagram.com/arabifa_com/

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین رتبه: 5 / 5. تعداد رأی: 6

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید