دانلود فیلم عربی گاندو با دوبله به لهجه لبنانی

دانلود فیلم عربی گاندو با دوبله به لهجه لبنانی

دانلود فیلم عربی و تماشای آن یکی از راه های بی نظیر و مهم برای یادگیری و آموزش مکالمه عربی است. دوبله عربی فیلم گاندو به لهجه لبنانی یکی از بهترین فرصت های تقویت لهجه شامی (لهجه سوری و لبنانی) است.

تماشای فیلم عربی زمانی برای یادگیری مکالمه عربی تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت که شما ابتدا در یک دوره آموزش لهجه شامی (لهجه سوری و لبنانی) شرکت کرده و این لهجه شیرین زبان عربی را بیاموزید.

داستان فیلم گاندو

سریال «گاندو» که توسط شبکه آی فیلم به لهجه لبنانی دوبله عربی شده است، یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران است و همچنین به موضوع آقازاده‌ها نیز اشاره‌هایی می‌کند. در مجموعه گاندو تمامی اسامی افراد و اشخاص حقیقی در آن عوض شده‌ است. به‌طور مثال بخشی در سریال در ارتباط با جیسون رضاییان است که ایران رضائیان را به همراه همسرش (یگانه صالحی) در ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ به اتهام جاسوسی از طرف سیا دستگیر کرد که در این مجموعه با نام مایکل هاشمیان شناخته می‌شود.

فصل دوم گاندو به دلیل ژانر سیاسی که داشت، با اعتراض برخی از مسئولین دولت متوقف شد و ادامه آن بعد از انتخابات ۱۴۰۰ پخش شد.

گاندو چیست؟

گاندو، تمساح پوزه کوتاه ایرانی است. جواد افشار در توضیح انتخاب این نام می‌گوید گاندو موجودی است که می‌تواند مدت‌ها با صبر و حوصله‌ای زیاد به کمین شکارش بنشیند و در لحظه مناسب، ضربه خودش را بزند که بر همین اساس به شکارچی کمین‌گر هم مشهور است. ویژگی جاسوسان و حتی ضدجاسوس‌ها نیز همین است که بیشتر در کمین، جستجو، کشف و شهود، طرح و برنامه‌ریزی، کسب اطلاعات، چیدن منابع و سرنخ‌ها و درنهایت تکمیل کردن پازل‌ها به سر می‌برند.

(منبع: ویکیپدیا)

تماشای فیلم عربی گاندو با دوبله به لهجه لبنانی

متأسفانه به دلایلی موفق به بارگذاری همه قسمت های سریال گاندو با دوبله عربی در سایت آپارات نشدیم. در ادامه می توانید همه قسمت های این فیلم عربی را تک تک با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود همه قسمت های فیلم عربی گاندو با دوبله عربی

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین رتبه: 4.7 / 5. تعداد رأی: 14

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید