دانلود کتاب العربیه بین یدیک Pdf با فایل صوتی

دانلود کتاب العربیه بین یدیک Pdf با فایل صوتی

کتاب العربیه بین یدیک Pdf با فایل صوتی بهترین کتاب آموزش مکالمه زبان عربی با متون اعراب گذاری شده است که برای آموزش مکالمه عربی پیشنهاد شده و آماده دانلود رایگان است.

سلسله کتاب العربیه بین یدیک که به صورت pdf در سایت عربیفا قابل دانلود است، یکی از پروژه های سایت العربیه للجمیع است که حاوی یک برنامه درسی جامع برای آموزش مکالمه زبان عربی به زبان آموزان غیر عرب زبان است. 

کتاب العربیه بین یدیک یک برنامه درسی است که برای نهادهای آموزش مکالمه زبان عربی مانند مدارس، مؤسسات آموزش زبان عربی و دانشگاه ها تهیه شده است که از ابتدا با دانش آموز شروع می شود و تا زمانی که به زبان عربی تسلط کامل داشته باشد، با او ادامه می دهد و این امکان را برای او فراهم می کند تا وارد دانشگاه شده و به زبان عربی در هر دوره تحصیل کند.

کتاب العربیه بین یدیک از جمله کتاب های است که مسلمانان غیر عرب زبان در جنوب، جنوب شرق، شرق آسیا تا مؤسسات آموزش مکالمه زبان عربی در اروپا و آمریکا از آن برای آموزش مکالمه عربی استفاده می کنند.

دانلود کتاب العربیه بین یدیک Pdf با فایل صوتی  
(آموزش مکالمه زبان عربی)
دانلود کتاب العربیه بین یدیک Pdf با فایل صوتی

کتاب العربیه بین یدیک توسط اساتید عرب زبان سعودی که یک تیم علمی دانشگاهی متخصص در آموزش مکالمه زبان عربی به غیر عرب زبانان هستند، تهیه و آماده شده است.

در اینجا معرفی مختصری از نسخه جدید این سلسله کتاب آموزش عربی توسط سایت عربیفا آماده شده که تقدیم علاقمندان یادگیری زبان عربی می شود:

ویرایش جدید کتاب العربیه بین یدیک:

سلسله کتابهای آموزشی العربیه بین یدیک به چهار سطح آموزشی تقسیم شده است؛

           1. سطح مبتدی

           2. سطح متوسط 

           3. سطح پیشرفته

           4. سطح عالی

فایل صوتی برای هر یک از دروس در دسترس است.

دانلود کتاب العربیه بین یدیک Pdf با فایل صوتی  
(کتاب آموزش مکالمه زبان عربی)
کتاب العربیه بین یدیک دارای فایل صوتی است.

شاید مطالب زیر نیز در آموزش مکالمه زبان عربی برای شما مفید باشد:


مخاطبان کتاب العربیه بین یدیک:

این مجموعه برای زبان آموزان بزرگسال در نظر گرفته شده است و از سطح صفر شروع شده و شما را به سطح تسلط به مکالمه زبان عربی می رساند به طوری که قادر خواهید بود به صورت کتبی یا شفاهی به زبان عربی تسلط پیدا کنید.

این کتاب مناسب افرادی است که حتی یک کلمه از زبان عربی نمی دانند. چه افرادی که در مؤسسات آموزش مکالمه زبان عربی ثبت نام کرده و در حال یادگیری زبان عربی هستند یا افرادی که از کتاب العربیه بین یدیک به عنوان کتاب خودآموز آموزش مکالمه عربی استفاده می کنند.

زبان کتاب:

سلسله کتاب العربیه بین یدیک به زبان عربی فصیح تألیف شده است.

مؤلف:

کتاب العربیه بین یدیک توسط اساتید برجسته سعودی دکتر عبدالرحمن بن ابراهیم الفوزان، مختار الطاهر حسین و محمد عبدالخالق محمد فضل برای آموزش مکالمه زبان عربی به غیر عرب زبانان تألیف شده است.

تعداد لغات:

1. سطح اول شامل 741 لغت عربی است.

2. سطح دوم شامل 946 لغت عربی است.

3. سطح سوم شامل 853 لغت عربی است.

4. سطح چهارم شامل 785 لغت عربی است.

در مجموع کتاب العربیه بین یدیک شامل 3325 لغت عربی است و آموزش همه این لغات به صورت متون اعراب گذاری شده عربی در این سلسله کتاب آموزشی ارائه می شود.


[cp_popup display=”inline” style_id=”5753″ step_id = “1”][/cp_popup]

اهداف تألیف کتاب العربیه بین یدیک:

هدف از تألیف سلسله کتاب های آموزش مکالمه زبان عربی العربیه بین یدیک را که در 4 سطح آماده شده می توان برای تقویت مهارت های زبانی زیر ترسیم کرد:

  1. مهارت های زبانی
  • تقویت مهارت های زبانی چهارگانه شامل:

1- شنیداری (Listening).

2- گفتاری (Speaking).

3- خواندنی (Reading).

4- نوشتاری (Writing).

  •  تقویت عناصر زبانی سه گانه:

1- تلفظ

2- لغت

3- ترکیب نحوی

  1. مهارت های ارتباطی
  2. مهارت های فرهنگی

کتاب العربیه بین یدیک بهترین کتاب آموزش مکالمه زبان عربی است که طبق نوشته ناشر آن در بیش از 1200 دانشگاه، مؤسسه و مرکز آموزش مکالمه زبان عربی در سراسر جهان به عنوان منبع تدریس مکالمه زبان عربی استفاده می شود.

هم اینک می توانید این سلسله کتاب آموزش مکالمه زبان عربی را به رایگان و همراه با فایل صوتی کتاب از سایت عربیفا دانلود کنید.

بنا به اطلاع از عدم رضایت صاحبان اثر لینک های دانلود حذف شد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین رتبه: 3.2 / 5. تعداد رأی: 54

دیدگاه‌ها ۱۴
ارسال دیدگاه جدید