دانلود فیلم عربی کفرناحوم 2018 Capernaum به زبان اصلی با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم عربی کفرناحوم 2018 Capernaum به زبان اصلی با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم عربی کفرناحوم Capernaum به زبان اصلی با زیرنویس فارسی

کفرناحوم (به انگلیسی: Capharnaüm) یک فیلم درام لبنانی به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری نادین لبکی محصول ۲۰۱۸ است. ستاره فیلم زین الرافعی در نقش زین الحاجی، پسری ۱۲ ساله است که در زاغه‌ای اطراف بیروت زندگی می‌کند.

روایت فیلم به صورت فلاشبک (گذشته نمایی) و با تمرکز بر زندگی زین ساخته شده‌است. کارگردان فیلم نادین لبکی در نقش وکیل زین الحاجی در این فیلم بازی کرده‌ است.

این فیلم برای رقابت در کسب نخل طلا هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد که جایزه هیئت داوران جشنواره فیلم کن را از آن خود کرد.

زین الرافعی بازیگر نقش اول فیلم در جشنواره فیلم نیو مکزیکو عنوان بهترین بازیگر جوان و در جشنواره بین‌المللی فیلم آنتالیا عنوان بهترین بازیگر را به دست آورد.

او همچنین در جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک برای عنوان بهترین اجرای یک بازیگر کاندید شد.

شاید مطالب زیر نیز در آموزش زبان عربی به لهجه شامی (لبنانی و سوری) برای شما مفید باشد:

۱۵ درس رایگان آموزش مکالمه به لهجه لبنانی با پادکست عربی
فیلم سینمایی دهلیز دوبله عربی به لهجه لبنانی

داستان فیلم عربی کفرناحوم Capernaum:

«زین» پسری ۱۲ ساله در یک خانوادهٔ فقیر و پرجمعیت در بیروت زندگی می‌کند. جوان مغازه‌دار محله، با خواهر ۱۱ سالهٔ زین ازدواج می‌کند. زین که غیرتی بوده، با خانواده درگیر می‌شود و خانه را ترک می‌کند. سپس مادری آفریقایی با بچهٔ شیرخوارش (مهاجران غیرقانونی) را پیدا می‌کند، راحیل و یونس. راحیل زین را به خانه‌اش راه می‌دهد، زین هم از بچهٔ او مراقبت می‌کند. کمی بعد، پلیس متوجه ورود غیرقانونی راحیل می‌شود و او را بازداشت می‌کند؛ زین می‌ماند و یونس.

زین اتفاقی توی بازار از دختری می‌شنود که سوئد کشور رویاهاست، پس برای رفتن به سوئد، شروع به فروش مواد مخدر می‌کند. وقتی پول جمع کرد، یونس را به قاچاقچی می‌فروشد و وقتی برای برداشتن مدارک هویتی و مهاجرت به خانه بازمی‌گردد. آنجا متوجه می‌شود که خواهرش مرده، پس با خشم چاقو را برمی‌دارد و به همسر خواهرش آسیب می‌زند. زین زندانی می‌شود.

در زندان، زین با یک برنامهٔ تلویزیونی تماس می‌گیرد و سرنوشت او، مخاطبان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. زین حالا در مرکز توجه رسانه‌هاست. دادگاهی برای زین تشکیل می‌شود. او در دادگاه اعلام می‌کند که «از والدینش شکایت دارد که چرا او را به این دنیا آورده‌اند و یک بچهٔ دیگر نیز در راه دارند.»

در پایان فیلم، قاچاقچیان انسان بازداشت می‌شوند و زین رو به دوربین لبخند می‌زند تا برای گذرنامه‌اش عکس بگیرد.

مشاهده و دانلود فیلم عربی کفرناحوم Capernaum با زیرنویس فارسی:

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین رتبه: 3.2 / 5. تعداد رأی: 5

دوره‌های مرتبط
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید