چگونه سریع و آسان به زبان عربی مسلط شویم؟

چگونه سریع و آسان به زبان عربی مسلط شویم؟

آموزش زبان عربی به دلیل پیچیدگی‌های ذاتی این زبان دارای مشکلاتی است، اما ما در سایت آموزش تخصصی زبان عربی عربیفا سعی داریم زبان آموز را از این دشواری‌ها رهایی ببخشیم. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه یادگیری سریع و آسان زبان عربی بحث کنیم. اگر مشغول تجارت، تحصیل، اقامت و … در کشورهای عربی هستید بدون شک زبان عربی یکی از زبان‌های مهمی است که باید یاد بگیرید.

زبان عربی از جمله زبان‌های زنده متداول در جهان است. با گسترش اسلام، عربی از یک زبان منطقه‌ای شروع کرد و به یک زبان بین‌المللی با اهمیت تبدیل شد.

 

زبان عربی رسمی را می‌توان به دو نوع تقسیم کرد:

·        عربی مدرن

·        عربی کلاسیک

 

عربی کلاسیک

اهمیت زبان عربی کلاسیک (قدیمی) به این دلیل است که این زبان قرآن کریم است و لزوماً هر فرد مسلمان باید آن را کامل یاد بگیرد. اولین توصیه برای هر زبان‌آموز جدید این است که با یادگیری زبان عربی فصیح شروع کند زیرا با گذشت زمان تغییر نمی‌کند.

شما در موقعیت‌های رسمی، تحصیلات آکادمیک، مطالعه روزنامه‌ها و مجلات عربی، کتاب‌های علمی، تحقیقات و کتاب‌های دیگر به آن نیاز خواهید داشت.

عربی مدرن (نوین)

زبان عربی مدرن (نوین) انعطاف‌پذیرتر و به طور گسترده در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قصد زندگی و کار در یک کشور عربی را دارید قطعاً باید آن را یاد بگیرید.

با یادگیری زبان عربی مدرن شما قادر خواهید بود با همکاران عرب خود، مغازه دارها، معلم‌ها و همسایگان خود صحبت کنید. البته به‌تدریج لازم است زبان عربی عامیانه یا لهجه خاص کشور عربی مورد نظر را آموزش ببینید.

 

تصور کنید اگر زبان عربی را یاد بگیرید چه اتفاقی می‌افتد!

 

–         شما به‌راحتی می‌توانید در یکی از کشورهای عربی با رشد سریع کار کنید؛ کسانی که زبان عربی می‌خوانند می‌توانند در زمینه‌های مختلف شغل پیدا کنند:

روزنامه‌نگاری، تجارت و صنعت، آموزش، بازاریابی عربی، امور مالی و بانکی، ترجمه و تفسیر، مشاوره، خدمات گردشگری و بسیاری موارد دیگر.

–         اگر می‌خواهید به زبان چند صد میلیون نفر صحبت کنید و موقعیت‌های شغلی فراوانی برای خود ایجاد کنید، به هیچ زبانی جز زبان عربی فکر نکنید.

–         زبان عربی از جایگاه منحصر به فردی برخوردار است. در حقیقت زبان رسمی بیش از 20 کشور در دنیا، زبان عربی است.

–         بسیاری از کشورها در سراسر جهان اقدام به اعطای بورسیه و تدارک فرصت‌های مطالعاتی برای تشویق زبان آموزان فعال می‌کنند.

–         کشورهای عربی با جمعیت درحال‌ رشد سریع خود، بازار صادراتی گسترده‌ای را برای کالاها و خدمات فراهم می‌کند.

–         به مکان‌های توریستی مناطق عربی سفر کنید و با مردم عرب به زبان خودشان صحبت کنید.

آیا بچه‌های من هم می‌توانند یاد بگیرند؟

آیا کودکان من هم می‌توانند زبان عربی را یاد بگیرند؟

کودکان در سال‌های اولیه زندگی خود می‌توانند بیش از 3 زبان را هم‌زمان بیاموزند. معلمان باتجربه و واجد شرایط زبان عربی می‌توانند این مأموریت را به‌درستی انجام دهند.

این یکی از نقاط تمایز ماست، تا کودکان شما بتوانند زبان عربی را به‌آسانی و به‌صورت آنلاین بیاموزند.

آموزش چه مدت طول خواهد کشید؟

تصمیم با شماست؛ یک روز از هفته، ماه، سال را انتخاب کنید سپس با معلم خود صحبت کنید و بلافاصله شروع کنید.

طول دوره به اهداف شما، زمان‌هایی که در هفته مطالعه می‌کنید، برنامه محتوا و اشتیاق شما خواهد داشت. یک کلاس می‌تواند 30 دقیقه، 60 دقیقه، 90 دقیقه یا 120 دقیقه باشد. بعد از دوره باید با آموخته‌هایتان تمرین کنید.

سایت آموزش تخصصی زبان عربی «عربیفا» بهترین مکان برای یادگیری زبان عربی است.

دوره‌های آموزشی سایت عربیفا به چند دلیل مناسب شما است:

–         محتوای قوی در هرکجا و هر زمان در دسترس شماست

–         مدرسان واجد شرایط (کارشناسی زبان و ادبیات عرب و کارشناسی ارشد مترجمی زبان عربی از دانشگاه تهران)

–         زمان‌های درس انعطاف‌پذیر

–         دوره‌های اختصاصی برای برآوردن نیازهای شما. (کار، تحصیل، اقامت و …)

رازهای زبان عربی همگی کشف نشده است. زبان عربی می‌تواند یکی از کلیدهای مهم موفقیت در زندگی آینده شما باشد که دریچه‌های جدیدی برای حرفه شما باز می‌کند. بنابراین، خود را محک بزنید؛ اولین قدم خود را بردارید و همین امروز برای شرکت در اولین دوره آموزش آنلاین عربی قدم بردارید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین رتبه: 5 / 5. تعداد رأی: 6

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید